Startsida

fredag 20 februari 2015

232. Prickar (51 av 365)



10 kommentarer:

  1. Så snyggt! Ser ut som kvällshimlen igår när jag tog min hundpromenad.

    SvaraRadera
  2. Hej igen:=) Läste om Vedic Art och det såg ju roligt ut. När jag gick i målarkursen kände jag mej totalt kravlös men efter började jag att sätta höga krav på mej att prestera. Då blev det ju inge´roligt längre:=( Önskar att jag kunde hitta tillbaka till den skapar glädje jag hade då och Tage Lundin i sej var ju en sån inspiratör. Kanske läge för nån annan kurs men i väntan på det får jag hålla mej till kameran:=)

    Om det blir Vilhelmina i sommar igen hör jag av mej:=)

    SvaraRadera
  3. Läckert, triggar fantasin att försöka räkna ut vad det är jag ser.

    SvaraRadera
  4. Snyggt! För mina tankar till stjärnhimlen. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en stjärnhimmel man "byggt upp" i en utställning på Etnografiska museet ;-))

      Radera
  5. Läcker bild! Och så passande till temat.

    SvaraRadera