Startsida

söndag 1 februari 2015

46. Diffus (32 av 365)




Jag har inte redigerat bilden.

13 kommentarer:

  1. Vackert diffust och lite frostigt... fin bild!

    SvaraRadera
  2. Vackert frostigt och ett barrträd mitt blad de diffusa kala lövträden.

    SvaraRadera
  3. Frostigt, diffust och vackert! :-)

    SvaraRadera
  4. Så vackert. Tänker att om några månader ser det helt annorlunda ut där.

    SvaraRadera
  5. Diffust och vackert med alla träden med frost eller om det är snö, i.

    SvaraRadera
  6. Svar
    1. Karin - kan du vara snäll och lämna länk till din blogg så att jag kan kommentera hos dig. Du har endast gett mig ditt Googlekonto och det är jag inte intresserad av att skaffa mig för att kunna komma i kontakt med dig...jag har även tittat hos 365 men kan inte lista ut vem du är. Det är inte meningen att man ska vara detektiv för att kunna kommentera tillbaka.

      Radera
  7. Fin bild med det diffusa grenverket. Milda fina färger.

    SvaraRadera
  8. Härlig bild med den uppkäftiga granen i mitten!
    Så fint med den rosa anstrykningen.

    SvaraRadera
  9. Vilken rogivande bild. Gillar färgerna.

    SvaraRadera
  10. Härligt diffus i färger och mångfald.

    SvaraRadera