Startsida

måndag 2 mars 2015

22. Bloss (61 av 365)


8 kommentarer:

  1. Haha, så kul bild! Tur att den är fejkad (?!), annars skulle jag tycka synd om fågeln. ;)

    SvaraRadera
  2. *skrattar* vilken blossande pippi, den ser rätt grym ut!

    SvaraRadera
  3. Skrattar också när jag ser bilden. Någon har verkligen styrt ut hen. Fin bild!

    SvaraRadera
  4. Hmmm, en rökande fiskmås som jobbar som kock!? :D

    SvaraRadera
  5. Kul bild!! Kanske en Skrattmås??!

    SvaraRadera
  6. Haha... vilken kul bild... :)

    SvaraRadera
  7. Hehe, underbar bild. Kockmössan blir verkligen pricken över i, tillsammans med din komposition. Tack för att vi får uppleva fotot! Jag vill också passa på att tacka för besök hos mig ... idag har jag hittat fyra kommentarer från dig i skräpposten (har aldrig hänt att kommentarer hamnat fel förut!) och godkänt dem. Det blir till att kolla där oftare.

    SvaraRadera
  8. Haha :-) Så humoristiskt och klockrent!

    SvaraRadera